Na podstawie danych zebranych przez firmę badawczą GfK, telewizory marki Samsung zyskują coraz większą popularność wśród polskich konsumentów. Z dziesięciu najchętniej kupowanych modeli telewizorów na terenie Polski w okresie od początku stycznia do końca września tego roku, aż siedem pochodziło od tego producenta. Wyraźnie widać, że Polacy coraz częściej wybierają właśnie tę markę.
Potrzeby konsumentów w zakresie wyboru telewizora są klarownie określone. Badania przeprowadzone przez GfK ujawniają, że modele Samsunga cieszą się największym uznaniem wśród kupujących. Warto również zauważyć, że preferencje Polaków dotyczące rozmiaru ekranu ewoluują – coraz częściej decydują się oni na większe modele.
Z siedmiu najpopularniejszych modeli Samsunga wymienionych w pierwszej „dziesiątce”, trzy są telewizorami o przekątnej 65 cali. Prognozy firmy badawczej Omdia potwierdzają ten trend, sugerując, że konsumenci będą skłaniać się ku większym telewizorom, a okres ich wymiany skróci się z 6-7 do 4-5 lat.
Dodatkowo, w pierwszej „dwudziestce” badania GfK znalazło się 13 modeli Samsunga, w tym OLED 65S95B. Jest to kolejny dowód na rosnącą popularność telewizorów OLED produkcji Samsunga, które oprócz modeli z roku 2022 oferują dwie nowe serie z technologią kropek kwantowych, S90C i S95C o przekątnych 55, 65 i 77 cali.
Telewizory Samsung OLED zostały zaprojektowane tak, aby sprostać oczekiwaniom miłośników filmów, sportu i gier. Dzięki głębokiej czerni, czystej bieli oraz pełnej palecie żywych kolorów, możliwe jest osiągnięcie doskonałej jakości obrazu. Nowoczesne piksele samoemisyjne i technologia Quantum Dot przyczyniają się do tworzenia oszałamiających efektów wizualnych. Dodatkowo, zaawansowany proces skalowania treści o niższej rozdzielczości do jakości zbliżonej do 4K pozwala na uzyskanie obrazu optymalnie jasnego i kontrastowego, pełnego szczegółów. Certyfikat „Zweryfikowane przez PANTONE” gwarantuje wiarygodne odwzorowanie kolorów. Design oparty na laserowej technologii dodaje ekranom lekkości i elegancji.