Play, który zadebiutował na rynku prawie 18 lat temu, szybko zdobył reputację odważnego gracza, nie bojącego się wprowadzać zmian. Klienci to doceniają – jak pokazują dane Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Play jest najchętniej wybieranym dostawcą usług mobilnych wśród osób przenoszących numer.
Od początku swojego istnienia, Play poszerzał zakres działalności, stając się operatorem konwergentnym, czyli oferującym więcej niż jedną usługę. Po przejęciu UPC Polska w 2022 roku, zyskał mocną pozycję na rynku usług stacjonarnych. Dzięki temu oferuje swoim klientom kompleksowe rozwiązania zarówno w obszarze mobilnym, światłowodowym jak i telewizyjnym.
Play jest również pionierem innowacyjności. Dowodem na to jest utworzenie największej w Polsce otwartej sieci stacjonarnej we współpracy z partnerami, której zasoby są dostępne dla konkurencyjnych firm chcących świadczyć usługi internetowe. Taka strategia napędza rynek telekomunikacyjny, przynosząc korzyści wszystkim jego uczestnikom.